Iul 26 2009

Scandalul apei.

Published by at 2:49 under Apa-Slobozia

Scandalul apei pare ca nu se mai termina la Slobozia. De aproape o luna, de când s-a trecut la furnizarea din noua sursa, reclamatiile si discutiile pe aceasta tema curg gârla. Culoarea si gustul lichidului care curge acum la robinetele slobozenilor agita spiritele în rândul populatiei, dar mai ales a politicienilor.

TV Ialomita

http://www.tvialomita.ro/index.php?curent&clip=stsca

26 responses so far

26 Responses to “Scandalul apei.”

  1. mihai.r.on 27 Iul 2009 at 17:11

    politica politica si iar politica

    Senatorul Panturu plangere…la ce metode zicea ca decurge daca nu ii convine raspundul dat de protectia consumatorului?(asta suna a amenintzare)a uitat ca a schilodit juma de Slobozia in urma operatiilor lui de apendicita.Atunci trebuia colegiul medicilor dar o mana spala pe alta.
    Domnul Paros eu zic ca vretzi putina publicitate sau mai multa si un om in filmuletz zicea ca nu voteaza contra primarului doar pentru ca nu e buna apa…as zica ca are dreptate.
    Acum va ridic mingea la fileu si vreau sa imi spunetzi si mie ce proiect ati facut dumneavoastra de la 0 in primarie ca vicep in 4 ani?

  2. Alecu Cezaron 27 Iul 2009 at 17:48

    Ce-i corect, e corect. S-a facut o investitie enorma pentru ce? Nu aveam apa? Nu era buna? Era prea scumpa? Domul primar nu e manager bun si probabil comisioanele au fost foarte mari. Sunt de acord cu orice demitere care a avut legatura cu aceasta investitie, pe care o platim noi toti. Sau mai corect ar fi sa plateasca persoanele care au gandit si facut aceasta investitie.

  3. radu paroson 28 Iul 2009 at 2:41

    pentru mihai.r.;frate dar vad ca le stii pe toate!asa cum bine ai abservat nu se pune problema de publicitate,pentru ca daca era asa nu ai mai fi vazut acel om care nu a dorit sa semneze.cand o sa ma vezi la antena 1 macar in proportie de 5% fata de primar atunci vei avea dreptate.de duetul primar-deputat care isi ridica singuri mingea la fileu ce spui? joaca ei oare un joc politic? te intreb ce crezi ca suntem noi in acest joc al lor; minge,fileu,spectatori,figuranti,cei care strang mizeria dupa fiecare meci sau cei care nu avem bani de bilet si urmari meciul acasa la tv? cum vad ca esti foarte bine informat cu privire la toti oamenii politici cred ca nu are sens sa mai piedem timpul cu realizarile mele.si pentru ca esti foarte bine informat te rog sa imi raspunzi si mie la o intrebare:in mandatul domnului Pinter a fost prezentat un studiu din care reiesea ca pe raza municipiului nu s-au gasit ape subterane care sa se incadreze in parametrii de potabilitate si drept urmare s-a demarat o investitie de alimentare cu apa potabila din dunare, investitie care acum zace nefinalizata in pamant. Dupa 10 ani vicele ionascu de atunci care aluat la cunostiinta si a votat acel proiect de hotarare, vine ,acum,cu un studiu miraculos care ne arata ca in acesti ani apa a devenit potabila si demareaza investitia de alimentare cu apa din sursa subterana.E clar ca cineva a gresit. INTREBARE:cine a gresit domnul Pinter sau ionascu? astept raspuns.

  4. radu paroson 28 Iul 2009 at 3:15

    pentru alecu cezar:eu unul nu il acuz in acest caz pe ionascu ca este un prost meneger. nu poti ca primar sa ai toate cunostiintele necesare pentru a analiza singur un astfel de proiect. eu cred sincer ca in prima faza a fost pacalit sau indus in eroare.sunt de acord cu tine si il acuz cu toata responsabilitatea ca nu a luat si nu ii trage la raspundere pe cei care se fac vinovati de situatia actuala.anul trecut a spus ca din cauza unor persoane necunoscute au fost problemele acelea cu apa.un an de zile a cautat infractorii dar nu i-a gasit.infractorii au facut totusi si un lucru bun,au lasat un bilet prin care spuneau ca instalatia de clorinare nu este buna, cinste lor! acum dupa montarea statie de clorinare sunt din nou probleme dar din pacate nu mai avem infractori care sa ne lase un bilet cu rezolvarea problemei,acum avem sabotori pe care culmea ii si stie,si ii denunta ca fiind cei de la urban.toate sunt corecte pana aici spune ionascu. ce spunem noi ?spunem ca nu este corect ,ca nimeni sa nu raspunda si ca primarul nu ia masuri impotriva celor pe care deja ii arata cu degetul.macar ar fi putut sa taie ratia de mancare maidanezilor care au permis intrarea infractorilor acum un an.cer scuze nu maidanezilor ca noi nu avem asa ceva pe raza municipiului, avem COMUNITARI!

  5. mihai.r.on 28 Iul 2009 at 12:37

    da FRATE le stiu pe toate…e si daca le stiu pe toate eu am sa va raspund la mesajul dumneavoastra ca vad ca asteptati raspuns.
    Daca primaru nu este la antena 1 sau la radio inseamna ca nu se intereseaza de comunitate asa este?(eu cred ca da)Rau ca se duce rau ca nu se duce.
    Daca primarul si cu domnul deputat de care vorbiti dumneavoastra joaca un joc politic?eu zic ca incearca sa faca anti-joc la jocul pe care il facetzi dumneavoastra in media cu senatori venitzi de la Bucuresti care dau din cand in cand prin Slobozia, si acum vin si fac plangeri la ojpc.(oare asta nu e un joc politic?).
    Apropo nu prea imi convine raspunsul care l-ati dat despre realizarile dumneavoastra. Va citez “ca nu are sens sa mai piedem timpul cu realizarile mele”(care??? un proiect ceva?)
    Ii faceti maidanezi pe fostii dumneavoastra sub-alterni,(acum incep si eu ca Valentin Stan) pai vedeti domnule fost viceprimar ca nu e frumos…avem noi un proverb “GURA BATE C.RUL”, NUS CUM PUTETI SA DATI OCHII CU MAIDANEZII PARDON CU POLITISTII COMUNITARI CU CARE ATI FOST COLEG si care acum va dau semnaturi pentru referendum contra primarului.
    La intrebarea “Cine a gresit Pinter sau Ionascu” va raspund cu o alta intrebare…Daca era Pinter primar faceati referendum pentru schimbarea lui?(“prietenii stiu de ce” ca tot spuneti dumneavoastrea ca stiu tot).Si ca sa va raspund la intrebare serios spun asa nici unul nici altul… de ce?…acum 10 ani tehnologia de tratare a apei nu era asta de azi…si dupa cum ati auzit statia de potabilizare a apei este Siemens(eu am incredere in nemti) si daca stau bine sa ma gandesc s-a trecut la utilizarea apei din puturi din cauza unor probleme ale amonilului asa ca informati lumea corect si spuneti ca Ionascu a fost fortat putin de imprejurari sa dea drumul la apa sin sursa subterana.
    Implementarea unui poriect de dimensiunile astea cum s-a facut in orasul Slobozia nu se face in 2 luni si eu zic sa veniti cu solutii nu sa improscam cu noroi pe x, y, z, ca nu ne place noua cum arata.

    Nu stiu daca raspunsul meu o sa va satisfaca pe deplin dar asta sunt eu…

    RESPECT!!!
    PS de la dumneavoastra vrem solutii, si mai am o intrebare pe final…CAT COSTA UN REFERENDUM???

  6. bogdanelon 28 Iul 2009 at 13:05

    s-au cam incins spiritele prin zona inclin sa cred ca domnul primar cam are dreptate, bravo mihai bun raspuns pentru domnul paros.Cum a fost sefu lor si acum ii face maidanezi?????==)))))

  7. adyon 28 Iul 2009 at 14:16

    intarata-i drace ca si mie imi place…oricum nu se va ajunge la referendum…sau probabil peste vro 3 ani:))

  8. marinicaon 28 Iul 2009 at 17:17

    ai toata sustinerea mea si a altor cateva sute de persoane.fa ceva si arunca gunoaiele din primarie.primarul trebuie sa cada si sa fie cercetat pt hotia cu banii cheltuiti pe fantani….care nu au autorizatii de la bucuresti

  9. alinaon 28 Iul 2009 at 20:28

    mai baietica gunoi esti tu ma nu oamenii aia din primarie care muncesc pentru comunitate…incultule marinica=))diminutiv si mama iti zice si baiatu’ mami.:P
    domnu paros avetzi grija pe unde parcati masinile sa nu vi le atace maidanezii nu de alta dar stiti ce fac canii pe masini si e pacat de frumuseatzea aia de golf:))

  10. radu paroson 29 Iul 2009 at 0:05

    pentru mihai.r.se pare ca nu citim cu atentie sau poate nu am fost destul de explicit.este vorba chiar de caini autentici ca sa ma exprim mai clar si chestia cu comunitarii este din cantecul acela pe care il canta taxi pe care vad ca nu l-ai ascultat.este hilar ca dupa ce afirmi cu gravitate ca persoane necunoscute au patruns in statia de tratare si au intoxicat apa cu var cloros sa nu fie sanctionat nimeni .pot sa dau ochii cu orcine pentru ca daca observi eu nu am jignit pe nimeni , nici macar pe tine atunci cand afirmi ca acu 10 ani nu exista tehnologie siemens.da as fi facut daca investitia facuta de domnul pinter se dovedea a fi o risipa de fonduri.imi pare rau ca ionascu care a afirmat ca v-a continua proiectele demarate impreuna cu domnul pinter le-a lasat balta dandu-ti acum posibilitatea de a huli unul dintre cei mai buni primari pe care i-a avut slobozia.ar trebui sa va fie rusine si tie si lui ionascu.implementarea proiectului se face de peste 3 ani si deocamdata noi suntem improscati cu noroi la robinete si sincer chiar nu-mi place cum arata….. apa de la robinet(sa nu intelegi iar altceva).raspunsul tau nu ma multumeste pentru ca defapt nu mi-ai raspuns.PS.cat costa un referendum iti voi spune la final …dupa ce tragem linie.

  11. radu paroson 29 Iul 2009 at 0:12

    pentru bogdanel;am fost seful lor doar pe hartie,in realitate nu se executau decat solicitarile primarului

  12. radu paroson 29 Iul 2009 at 0:20

    pentru ady; sa inteleg ca si tie iti place apa? ai dreptate se va ajunge la referendum numai dupa ce se vor depune cele 12000 de semnaturi si nu oricum ci verificate de prefect.

  13. radu paroson 29 Iul 2009 at 0:22

    pentru marinica;multumesc!

  14. radu paroson 29 Iul 2009 at 0:31

    pentru alina; ma bucur ca iti place masina mea. stai linistita ca mai mult decat au facut unii simpatizanti nu au ce sa-i faca.masina mea este lovita pe toate partile si zgariata, ultima data au vrut sa-mi sparga un stop dar cred ca erau bauti ca au lovit de trei ori cu o bata cred si nu au spart stopul dar miau strambat bine caroseria.am avut noroc, se pare ca primarul a fost mai ghinionist. oricum nu fac un caz mediatic din asta asa cum a facut primarul.

  15. ALEXANDRAon 29 Iul 2009 at 11:46

    nu cred ca domnul panturu nu este in masura sa vorbeasca. cum era spitalul pe vremea cand era dansul director. Sa se gandeasca bine la ce a facut in spital si sa nu mai vorbeasca de problema apei. Acasta este o problema care deja trece. de ce oare nu e internat in spital cu probleme din cauza apei? dar de ce nu a luat interviu si de la cei care sunt de acord.

  16. ALEXANDRAon 29 Iul 2009 at 11:53

    domnule paros ce va mai intereseaza atat de mult ce face domnul primar? El a facut un lucru bun pentru oameni: de ce sa bem apa din dunare sa ne imbolnavim mai repede? toate deseurile din toata europa centrala de sud-est se varsa in dunare si noi sa bem apa daia. nu multumesc. inainte cumparam apa plata pentru ca aceea nu era buna de baut. Apa de acum este foarte buna de baut. nici un miros nu are.

  17. radu paroson 30 Iul 2009 at 0:45

    pentru alexandra;ma intereseaza pentru ca sunt consilier local si este normal sa-mi spun un punct de vederepersonal sau al sustinatorilor mei.fiecare cetatean are dreptul la reprezentare si eu am fost mandatat prin votul lor sa le reprezint interesele.in mai putin de o saptamana am strans 2500 de semnaturi pentru demiterea primarului si pe zi ce trece sunt mai multi nemultumiti.dar asa cum am spus nu conteaza numarul,si daca ar fi fost o singura persoana nemultumita si mi-ar fi cerut sprijinul i l-as fi acordat asta este datoria mea timp de 4 ani. nici apa distilata nu are nici un miros dar sa stiti ca nu este buna de baut. v-as ruga sa studiati tabelul comparativ prezetat de domnul primar in comunicatele de presa, si veti vedea ca apa de subteran contine plumb cupru ,nichel,fier si deasemenea mult sodiu.banuiesc ca lucrati in domeniul sanatati daca cunoasteti activitatea domnului panturu asa ca consider ca stiti la ce riscuri suntem supusi consumand o astfel de apa

  18. alexandrwtzwon 08 Aug 2009 at 21:31

    Felicitari Domnul Paros Radu pentru initiativa, dar sincer va spun in tara in care traim nu cred ca avem prea multe sanse de reusita in nici un domeniu. Cat despre apa care curge la robinet, e vizibil “afectata”. Si oricine poate vedea asta, nu neaparat urmarind tabelul comparativ..

  19. alexandrwtzwon 08 Aug 2009 at 21:39

    Citez o informatie care am auzit-o de la altcineva: “se aude din diferite surse ca din cele 25 de puturi forate doar 2 sunt potabile si care s-ar se incadra in calitatea ceruta de STAS, restul are tot felul de inpuritati si astfel apa fiind nepotabila si culoarea galbuie, daca domnul primar face teste doar la acele puturi unde apa este ok, este normal sa treaca toate testele si sa fie declarata “Potabila” “.

  20. A.Tronon 12 Aug 2009 at 9:34

    Sunt langa cei ce doresc in acest inceput de secol zbuciumat si fac tot posibilul ca viata sa ne fie cat mai normala si accesibila. In toate actiunile noastre este bine sa avem in vedere ca nu suntem ultima generatie de pe acest pamant si dupa noi potopul.Generatia viitoare,copii nostri,nepotii nostri trebuie sa creasca sanatosi si intr-un mediu cat mai natural.De aceea in tarile din vestul Europei, cat si in tinuturile americane se pune un accent deosebit pe hrana naturista , masuri drastice de incetinire a poluarii solului si subsolului.Ce legatura are aceasta constatare cu apa din Slobozia ? Ati vazut ce contine apa ? Va reamintesc:pb.la limita maxima, cianuri,arsenic,compusi ai azotului la limita superioara.Ne imunizam la otrava incet,incet pana cand ADNul nostru va fi total dereglat,intrebindu-ne ulterior de ce femeile nasc copii cu handicap si bintuiti de tot felul de boli.
    Si la urma urmei apa este potabila?EU ZIC NU.Pentru ca apa sa fie potabila trebuie sa indeplineasca niste parametrii,fizici si chimici.Sa vedem:parametrii fizici:culoare(normal este incolora,real este tulbure-ruginie);duritate(normal
    pana la 4,real 10),gust(normal fara gust si miros, real gust si miros intepator si agresiv de clor,etc) De obicei orice apa care nu indeplineste unul din parametrii fizici este respinsa . Atunci cand sunt rezolvati se trece le analizele chimice , apoi bacteriologice.Eu constat ca atat valorile proprietatilor fizice cat si chimice nu sunt normale .ca o consecinta logica apa nu este potabila si nu este buna de baut.Nu mai spun faptul ca aceasta apa periculoasa , mai ales pentru cpiii de pana la 3-4 ani,ni se vinde la pret de apa potabila. Iar daca adaugam pretul pe care-l platim pentru apa plata cumparata din comert la ce valoare se ridica apa “potabila “de la Slobozia? Cred ca domnii de la primarie vor sa ne transforme in rasa galben-ruginie,ca tot vrem sa facem parteneriat cu chinezii.Daca vom folosi la consum apa aceasta peste citiva ani nu ne vom mai deosebi cu nimic de chinezi:mucoasele si pielea galbena din cauza pigmentilor din apa ,imbracamintea nostra nu va mai fi niciodata alba ci murdar-ruginie.Solutia este gasirea unei alternative si revenirea la o viata normala.

  21. Panait Arinon 20 Sep 2009 at 11:50

    Primarul nu e vinovat in criza apei !!!

    Noi suntem vinovati!
    Noi cei ce ne incredem in minciunile lui platite ca sa iasa pe sticla sau in ziare.
    Mizand pe credulitatea populatiei si pe avantajele oferite de presa aservita, Ionascu iese la atac si se da in barci cu declaratii mincinoase pe diverse canale audio-video. Am vizionat interviul postat mai sus. M-ai intai am crezut ca s-a intamplat ceva cu calculatorul meu. Vreo magie. Pe urma, am ramas socat de fatarnicia individului. Intr-un interviu de 7 minute, primarul a dat din el tot ce avea mai mincinos referitor la criza apei. A facut ca de obicei pledoarie pentru tampitii care nu inteleg ca apa e buna desi e nashpa. Pe urma a dat-o de gard cu raspunderea Urbanului. Ca el, nu are fratilor nici o vina si e curat ca Lacrima lui Ovidiu (ca sa nu spun ca apa pe care o avem la robinete, ca e de porc).
    A urmat schema cu politizarea proiectului apei, ca si cand nu a fost politizat acest proiect inca din fasa. Pe urma a dat in lacrimogene si ne-a bagat pe gat o alta investitie. Schimbarea conductelor. Alti bani, alta distractie, alte parandaraturi. Populatia indatorata din nou. De ce? Pentru ca acum se dovedeste ca proiectul de miliarde este ineficient. Lucruri pe care daca le-ar fi gandit de la inceput, nu ar fi trebuit sa se intample acum. Si acum cere ajutorul nostru, vezi Doamne ca sa punem idei,sa gasim solutii, sa rezolvam situatia si nu sa dam cu pietre. Pai eu nu sunt platit ca sa dau idei primarului cum sa rezolve prostiile pe care le face. Nimeni nu e dator sa o faca. Primarul nu vine sa-mi rezolve mie problemele. Lucrurile astea trebuie sa le rezolve el si gasca lui de incompetenti, pe ale caror spuse se bazeaza. In tara asta prezumtia de necunoastrere nu te absolva de vina. Mai pe fata, mai pe dos, primarul trimfa cumva, aratand ca adevaratele interese sunt cele de partid si ca domnia sa nu este decat o victima. El nu e vinovat de nimic. El e degeaba acolo, in fruntea urbei. Ca sa pozeze in victima a jocurilor politice. Daca nu dadea prilej pentru atacuri politice, nu era atacat politic. Ce se asteapta acum? Sa-i plangem de mila? Uite ce victima saracul, il ataca toti acum si el nu e vinovat de nimic. Logic pentru ca nu face nimic! Halal victimizare! Pe sanatatea noastra. Si pe bani publici, pentru ca interviurile si materialele publicate nu sunt degeaba.
    Schimbarile politice care se intrevad, vor aduce in prin-plan si pozitiile evidente ale altor partide. Deocamdata, fiind buget de austeritate, PDL-ul sta in espectativa. Cu toate ca urmeaza ruptura si atacurile evidente. Vor urma atacuri la greu pentru ca vine campania. Atunci isi vor arata coltii adevaratii dusmani ai lui Ionascu, care sunt destui si nu vorbesc aici de populatia nemultumita de prestatia lui.
    Spun unii ca a facut destule pentru Slobozia si ca nu merita sa fie destituit “numai pentru ca apa e proasta”. Ce a facut? Ce e mai important decat sanatatea publica?
    A creat locuri de munca? A adus investitori straini? A reglementat transportul in comun? A facut ceva pentru aplicarea proiectului de izolare a blocurilor? A ridicat vreo scoala noua? A reconditionat Oraselul Copiilor? S-a implicat in lupta pentru eradicarea coruptiei din politie sau din spital? A rezolvat problema maidanezilor care ne fac noptile albe si care ne ataca pe la colturile blocurilor? Ce a facut fratilor ca sa merite sustinerea urbei?
    Va spun eu ce a facut “vizibil”.
    A placat trotuarele cu pavele care se scufunda in nisip la prima ploaie si devin astfel capcane pentru trecatori, pentru tocurile femeilor si zgaltaituri pentru copii din carucioare.
    A forat pe banii nostrii puturi care ne otravesc cu apa nepotabila.
    A anulat licenta companiei de taximetrie cea mai ieftina si mai eficienta din oras si numai revolta si reclamatia populatiei l-a facut sa dea inapoi.
    A pus cateva banci in virtutea inertiei proiectului lui Pinter. Dar si alea numai unde “a vrut muschii lui”.
    A acordat licente de maxi-taxi pentru companii care nu respecta legea si care nu ofera conditii umane de transport public.
    Asta a facut! Si pentru asta sa-l votez? Nebun sa fiu. Cand cele mai multe actiuni ale lui au fost in defavoarea populatiei ? Si pentru asta, eu, cetateanul afectat de incompetenta lui, sa tac si sa indur? Doar in virtutea faptului ca “a facut si lucruri bune saracul” ??? Bordurile si pavele, bancile si asflatul in centru nu-mi pericliteaza sanatatea. Dar apa care curge la robinet da. Ce e mai important? Sa mergem tantosi pe pavele sau sa bem apa sanatoasa si neinfectata?
    Pe de alta parte, primarul este foarte smecher. El mizeaza si pe inertia populatiei dar mai mult pe prostia omului. Armata de media pe care i-a prins in plasa cu “donatiile” corespunzatoare, discursurile sfornaitoare si paralele cu realitatea, schema cu aruncarea pisicii in curtea partidului vecin, nu sunt decat tactici de intimidare si de deturnare a atentiei.
    Problema apei e grava la superlativ. Vom vedea asta peste cativa ani cand “conductele” umane se vor fi spart ireparabil. Pana atunci insa, Ionascu sta deasupra si da cu tifla unui oras intreg bazandu-se pe frica angajatilor de a-si perde serviciul in plina criza. Institutiile abilitate sa faca controalele, stau cumintele in banca lor tot de frica asta, stiindu-se care e treaba cu posturile controlate pe linie de partid. Deocamdata prefectul si presedinrele cj. il sustin. Nu inteleg de ce dar ma rog, e bucataria lor. Nu vor inca sa isi dea cu tesla in oua, cat mai e nitel ciolan de ros. Dar pe dedesubt, aparatul de mancat pe la spate functioneaza. Cand ma gandesc ce se intampla in mataraia de partid, acum ca se apropie alegerile pentru functia de presedinte la Ialomita, nu as vrea sa fiu in pielea lor. Mancatoriile deja au inceput si habar nu are Ionascu cate i se vor pune in carca numai ca sa scape partidul de acuzele publice. Pentru ca in fond si la urma urmei, partidul e vinovat ca sustine activitatea unui primar din curtea lor. Si PSD-isti au aceiasi apa la robinet. Nu le convine nici lor dar, inca nu au liber din lesa ca sa puna coltii pe fundul primarului. Cat mai sunt altii de muscat, haita nu se repede la lider. E de asteptat ca logica sa predomine si doctrina sociala care anima un astfel de partid sa actioneze ca la carte si in interesul social. Probabil ca Ciuperca are pregatita si o varianta de serviciu, pentru situatia in care primarul trebuie sa fie sacrificat. Astfel, daca institutiile publice nu vor face nimic pentru ca primarul sa fie destituit, sa dea socoteala pentru deserviciul imens adus populatiei, probabil ca partidul va actiona impins de luptele interne pentru sefie. Deocamdata insa, nu uitam zicala “corb la corb, nu-si scoate ochii” . Dar isi fura prada la o adica…
    In ceea ce priveste pe Paros si initiativa lui NESUSTINUTA de partid, dovedesc clar ca nu are suport politic. Poate doar mici rafuieli personale. PNL s-a dezis de actiunea lui inca de la inceput iar acum isi baga ghiara-n gat pentru ca a ratat ocazia. Rafuielile interne, instabilitatea si inactivitatea filialei Ialomita, zapaceala indusa de Antonescu in discursurile tip “sa ne invartim in jurul cozii ca sa vada lumea ca alergam”, atacurile fractiunii Tariceanu in interiorul partidului, fac din PNL un partid slab si un factor insignifiant in tabelul de valori al dusmanilor lui Ionascu. Asa ca Paros poate doar sa marjeze pe farmecul personal (care nu prea se dovedeste eficient) si pe realitatea din teren ca sa obtina ceva cu demersul sau.
    La cum se poarta actualul primar cu populatia, multi vor avea rafuieli personale cu Ionascu. Ascultam deunazi la magazinul de la blocul meu, niste gospodine, disperate ca rufele lor albe nu mai sunt albe. Nici nu va imaginati ce injuraturi la adresa primarului am putut sa aud din gura unor gospodine pasnice. Din partea mea, nu mai pot sa adaug nimic. Au spus ele mai mult decat voiam sa spun. Lumea nu va uita asa usor, iar primarul o sa dea socoteala. Toate la timpul lor. Adevarul iese la suprafata intotdeauna, daca nu singur, atunci impins de la spate de presa neaservita!

  22. catalinon 27 Sep 2009 at 23:50

    eu am cateva intrebari si astept sa raspunda cine stie!1.domnul primar ce apa bea si foloseste pentru treburile casnice zilnice??? 2.oare ce raspuns o sa primeasca de la service domnul primar cand o sa duca masina de spalat sau centrala sau orice altceva care foloseste apa la reparat??? 3.se gandeste domnul primar ca poate in slobozia exista oameni care nu au aceeasi situatie financiara ca a lui si ca poate nu isi permit sa cumpere apa plata imbuteliata sau medicamente dupa ce se imbolnavesc band apa de la robinet care o platim scump si aici nu ma refer doar din punct de vedere financiar.s-a gandit vreodata la altceva decat scaunul lui???

  23. Flory Con 05 Oct 2009 at 16:12

    In primul rand buna ziua ! Vreau sa salut efortul pe care il depune Radu Paros impreuna cu sustinatorii sai in acesta problema a apei potabile. Nu sunt implicata in politica, avis lui Ionascu, care cand s-a vazut incoltit a dat vina pe « substratul politic ». Domnilor concetateni, inainte de a arunca cu pietre in cei care sustin obtinerea acestui referendum, asa cum aveti timp sa scrieti cuvintele dv la adresa lui Paros, asa ati putea avea timp sa intrati pe site-uri de pe net unde gasiti normative cu parametrii acceptati cat si efectele pozitive si negative pe care le are asupra organismului apa « potabila ». Sau haideti sa va ajut : http://www.chimiamediului.ro/2009/09/04/apa-potabila/ , http://www.legestart.ro/Normativ-din-2002-(NjExOTg-).htm , http://www.greenagenda.org/eco-aqua/potabil.htm. Va intrebati de ce sunt implicati copii si tineri in acest « proiect » ? Pt ca ei stiu cel mai bine ce inseamna o apa « potabila » infecta. Ei fac domnule Ionascu proiecte si referate la scoala unde citesc si invata despre « lucruri » pe care dv incercati sa le acoperiti. Oameni buni ! Spuneti, si unii sustineti, ca nu aveti nimic ! Stiti vorba aceea cu « mananci aici si mori acasa » ? Ei cam acelasi este efectul apei « potabile » infecte asupra organismului uman. Adica veti vedea efectele dupa catva timp, poate si doi, trei, cinci ani. Si atunci pe cine trageti « de urechi » ? Pe Ionascu care nici nu vom sti pe unde va fi ? Sau ii veti reprosa lui Paros de ce nu s-a zbatut mai mult si nu v-a trezit la realitate ? Domnule Ionascu, nu suntem un popor de inculti, si asa cum spunea si Tron nu vrem sa devenim niste chinezi, sau mai rau, niste zombi. Cum orice parinte spune : « sunt in stare sa fac orice pt copilul meu », asa si noi spunem ca suntem in stare sa va aratam ce facem pt sanatatea noastra si a copiilor nostri. Indiferent daca avem bani sau nu pt apa plata sau minerala, este vorba si de pericolul inhalarii substantelor din apa, este vorba de caloriferele, centralele, masinile noastre (de spalat, de calcat, si de ce nu, automobile).Aveti aici cateva afectiuni ale apei potabile asupra organismului uman : 1. Boli infectioase:boli microbiene: febra tifoida, dizenteria, holera;boli virotive: poliomielita, hepatita epidemica;boli parazitare:dizenteria, giardiaza.2. Boli neinfectioase: determinate de contaminarea apei cu substante chimice cu potential toxic:oboseala nejustificata; afecteaza globulele rosii, vasele sanguine;afecteaza sistemul nervos central, provocand ecefalopatia saturnina si cel perifieric cu dereglari motorii,dureri de cap, ameteli, insomnie, oboseala;tulburari vizuale;afectiuni ale sistemului nervos;afectiuni ale rinichilor;malformatii congenitale ale fatului in cazul femeilor insarcinate,dureri epigastrice, diaree, tremuraturi, pareze;afectiuni ale sistemului nervos central, muschilor si sistemului cardiovascular;scaderea tensiuni arteriale;afectiuni hepato-renale,invinetirea buzelor, narilor, fetei; agitatia pana la convulsii; alterarea functiilor ficatului pana la formarea hepatitei cronice. Si nu sunt nici Panturu si nici alt medic, ci va spun toate aceste lucruri din documentarea mea. Asa ca dragi concetateni « afectati », haideti sa facem ceva si sa sustinem acest referendum ca nu-l sustinem pe Paros sa ajunga primar, ci va sustineti propria sanatate. Cam atat spun, desii ar fi mult mai multe si poate nu au legatura cu apa potabila dar cu Ionascu, da, care stie el cum si la cati a dat : autorizatii, terenuri, apartamente si altele.Dar acesta este un alt episod din viata noastra de « subordonati » si « sustinatori » financiari ai dumnealui. Ionascu, nu uita ca mananci (a se citi : iei salariu) de pe « spatele » nostru, oameni simpli, pe care ne dezamagesti cu aceasta indiferenta. O zi buna si muuuuulta SANATATE !

  24. Carmenon 07 Oct 2009 at 9:47

    Ce s-a mai intamplat cu acest proiect? Suntem in oct si tot apa de la supermarket bem. Sper sa ia cineva masuri intr-un final cu aceasta apa. Platim mai mult, numai sa o inlocuiasca la loc cu cea din Dunare.

  25. Arin Panaiton 26 Dec 2009 at 11:08

    Primarul Ionaşcu minte cu neruşinare. Au sosit reyultatele la analize şi apa nu este potabilă decât la două puţuri.

    http://www.220.ro/C3a1J3kIfO/T-Apa-Lui-Ionascu

  26. G. Micuton 26 Dec 2009 at 15:11

    “Potabilitatea” apei ce curge la robinetele slobozenilor, este clara.. Eu nu o sa pun ca si ceilalti accent pe efectele negative ale acestei ape asupra sanatatii oamenilor, desii ar trebui, insa cred k sunt destule exemple date mai sus de Flory C si de A. Tron. O sa dau un exemplu simplu, pentru care urasc si mai mult apa si “primarul”: Pentru a “linistii” cetanetii slobozeni ca apa este “potabila”, “domnul” Ionascu,daca i-se poate spune asa, a “adaugat” in apa o substanta pentru a-i schimba culoarea, insa aceasta substanta este atat de “periculoasa” incat curata conductele prin care aceasta este distribuita in oras, pana la spargere! Pana la venirea primei zapezi, in oras s-au spart zeci de conducte, care au fost inlocuite/reparate. De aici incepe ceea ce vroiam sa va spun de la bun inceput: cum s-a instalat iarna, si orasul a fost acoperit de nea, “conducerea orasului” a hotarat, spre binele populatiei bine-inteles, sa reduca presiunea apei, pentru a evita spargerea conductelor deoarece era imposibil inlocuirea acestora, daca strazile erau acoperite de zapada. Problema este k, in nestiinta lor, scazand presiunea apei, cel putin 2 nopti si 2 zile, multi dintre noi, au suferit din cauza frigului, nu si-au putut intretine igiena corporala asa cum trebuie, deoarece fara presiune centralele termice, masinile de spalat, nu au functionat!!!! Nu stiu cati copii au indurat frigul din cauza incompetentei “unora”.. Sunt multe alte cauze pentru care cetatenii sloboziei vor schimbarea apei cu fosta sursa si demiterea primarului. Citeam mai sus si ma uimeam de prostia sau inconstienta unora: ii iau apararea lui Ionascu, bun nu am nimic impotriva, dar ei oare cum or putea consuma aceasta apa? Poate nici nu sunt cetateni ai sloboziei, sau poate sunt chiar INCONSTIENTI. Domnul Paros, eu v-am sustinut si va voi sustine in continuare. Va cunosc si stiu k multe s-ar schimba in bine daca ati “conduce” dumneavoastra orasul. Succes in ceea ce v-ati propus!

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply